Menjana Sambil Beramal Jariah

Jana Pendapatan Sekarang!

Isnin, Februari 15, 2010

tangisanku keranamu

aku punya kekuatan dari tangisan yg aku lemparkan..
hanya air mata jadi luahan..
moga ALLAH tahu apa yg aku tangiskan...

aku seorang remaja yg sungguh kudus dan hina..
aku leparkan sesalan melalui tangisan..
apa yg aku harapkan..
satu pengampunan. .
rahmat Allah dan kebahgiaan sidia...
dirinya sihat dan dihandar dari penyakit...
agar aku bisa berdiri mengahadapMu Tuhan..

biarlah..
hanya diri ini yg tahu apa yg telah berlaku..
masa silamku jadikan pengajaran..
tangisan.... oh Tuhan..
keranaMu aku bisa bertahan..
berilah aku kekuatan..
bantulah diri ini, ya Allah..

aku mencintainya sepenuh hatiku....
aku ikhlas terimanya seadanya...
siapa dia dan segala pasal dirinya...
hati ini tak berhenti menangis tekenangkan nasibnya...
seandainya ini suratan takdirku...
ku terimanya walau hatiku tak relakannya.. .
seandainya dia ditakdirkan tercipta utkku...
satukanlah kami suatu hari nanti...
bantulah diri ini ya Allah

0 ulasan:

QURA'AN KAREEM

"Magical Template" designed by Blogger Buster