Menjana Sambil Beramal Jariah

Jana Pendapatan Sekarang!

Isnin, Februari 15, 2010

Ku Bermohon



Heningan malam menjadi saksi
Aku kembali padaMu
dgn secebis doa kutadahkan
Mengharap petunjuk dariMu
Dgn sekeping hati kuhadiahkan
Tulus memohon kepadaMu

Aku yg khilaf ini masih perlukanMu
Di saat duka maupun bahagia
Aku bersujud atas sajadahMu
Bersama deraian kilauan kaca
Ku bermohon ampun padaMu
Atas segala silapku
Selama aku menjadi hambaMu
Di muka dunia yg fana..

Sungguh kerdil diri ini
Begitu sedih aku mengenang
Hidupku yg indah ini
Takku syukuri nikmatMu spenuhnya
Takku lewati jalanMu sebaiknya
Oh Maha Kuasa
Maafkan diri ini…

Sesungguhnya aku rindukanMu
Siapalah aku…
Yg slalu leka dan alpa
Dgn urusan duniawi
Sesungguhnya
Ku inginkan bahagia bersamaMu
Jalani hidup ini bersama redhaMu

Oh Tuhanku…
Yg Maha Penyayang lagi Pengampun
Ampunilah hambaMu ini…
Setinggi kasih kupanjatkan
Hanya padaMu yg Satu…

0 ulasan:

QURA'AN KAREEM

"Magical Template" designed by Blogger Buster