Menjana Sambil Beramal Jariah

Jana Pendapatan Sekarang!

Jumaat, Oktober 23, 2009

Ku Sesali Segalanya

Tidak sesukar mana untuk aku fahami
Apa yang sedang cuba disampaikan
Badai bencana yang telah menimpa diri
Apakah mungkin hadir sebuah keinsafan

Dulu hidupku penuh dengan warna-warni
Dikurniakan Tuhan segala yang aku ingini
Dan aku hidup leka, hanyut dalam kelalaian
Sehingga semuanya hilang dan terus pergi..meninggalkan…

Oh inikah pembalasan yang perlu aku tanggungi
Di atas kesilapan yang tak pernah aku peduli
Tidak terdaya aku menghadapi semua ini
Terasa sungguh lemah dan naif diri ku ini

Seandainya bisa ku memutar kembali masa
Tidak sesekali akan ku lakukan semua itu
Ku menghamburkan tangis, kekesalan dirasa
Oh Tuhan, Kau ampunkanlah hamba-Mu
Ku sesali segalanya…..

Tekad ku menempuh hidup yang baru
Kerana ku yakin Tuhan ada bersamaku
Dia Pengampun, Maha Pengasih
Ku tunduk pada rahmat kasih sayang …
Rabbul Izzati….

0 ulasan:

QURA'AN KAREEM

"Magical Template" designed by Blogger Buster